Co děláme?

Každá firma je jiná a bojuje uvnitř s jinými problémy, proto nabídku vždycky šijeme na míru konkrétnímu prostředí a oboru.

Až se budeme domlouvat na spolupráci, dost pravděpodobně se budeme bavit o těchto krocích:

1. Definice problému

Znáte to, příčina a důsledek. Problém není například to, že vám zaměstnanci ve velkém odcházejí. Problém je to, proč se to děje. Spolu s vámi a za pomoci důkladné analýzy přijdeme na kloub tomu, proč musíte ve firmě nebo instituci řešit konkrétní negativní jevy, a navrhneme strategii, jak s nimi zatočit. Nebudeme řešit jednotlivce, ale budeme se dívat na to, co je efektivní po všechny.

Když už jsme nakousli tu fluktuaci. Trápí vás? Máme tu rychlou inspiraci.

2. Diagnostika podmínek

Jde ruku v ruce s předchozím bodem. Dost možná už jste ve firmě nějaké měření dělali a od té doby jim nevěříte. Zaměstnanci si řekli o konkrétní benefity, vy jste jim je dali a nic se nezlepšilo? To není důvod zavrhnout dotazníky spokojenosti, to je důvod nechat si je udělat od opravdových odborníků. Celé šetření navrhneme v souladu s nejnovějšími vědeckými poznatky a navrhneme otázky, s jejichž pomocí získáme opravdu tvrdá data, která poslouží jako podklad pro zlepšení. Šetření sami uskutečníme, ať už online formou nebo za pomoci focus groups.

3. Návrh strategie

Když známe situaci, můžeme navrhnout, co je třeba zlepšit. Proto je tak důležité předchozí mapování. Právě díky němu vám řekneme, jaké další kroky a aktivity pro vás mají smysl a povedou k naplnění vašeho cíle co možná nejrychleji.

4. Implementace strategie

Strategii nenecháme jen na papíře. Pomůžeme vám úspěšně implementovat všechny zásadní kroky a postaráme se o hladký průběh. Samotné vás v tom nenecháme. Budeme na blízku ve všech fázích a dílčích aktivitách.

5. Měření dosaženého efektu

Předáním našeho know-how to nekončí. V průběhu implementace všech novinek budeme s vámi a budeme sledovat, co funguje, a kde je třeba jít jinou cestou. Dopad změn změříme, aby mělo k dispozici celé vedení firmy hmatatelné výsledky.

A hlavně, celou dobu budeme při tom všem s vámi. Víme, že máte spoustu jiných povinností a starost o zaměstnance je jednou z nich. My vám najdeme udržitelnou a efektivní cestu, jak to všechno nastavit.

Jaká témata a zakázky řešíme nejčastěji?

  • Jak vytvořit a udržet zdravou firemní kulturu?

  • Definice firemních hodnot a jejich propsání do organizace

  • Školení a vzdělávání manažerů

  • Jak “vyrobit” skvělého leadera ze skvělého specialisty

  • Měření spokojenosti, zpracování výsledků, vytvoření a implementace strategie

  • Hodnocení a motivace zaměstnanců

  • Komunikace v týmech, jak předávat a přijímat zpětnou vazbu

  • Nastavení a fungování v hybridních pracovních podmínkách

  • Pravidla well-beingu

  • Práce s “potížisty”

Co jsou pracovní podmínky?

Když mluvíme o pracovních podmínkách, mluvíme obecně o všem, co má v práci zásadní vliv na angažovanost, spokojenost a výkon zaměstnanců. Konkrétní podmínky, na které se snažíme v rámci našich služeb zaměřit, vybíráme na základě důkladné diagnostiky a informací z širokého pole výzkumů.

Zatímco u jedné firmy můžeme pracovat na vytváření podmínek, které podpoří přijetí firemních hodnot zaměstnanci, u druhé budeme cílit zejména na pocit efektu, který zaměstnanci v práci zažívají. Každá firma má svůj unikátní mix podmínek, které lze optimalizovat. To je princip work designu tak, jak jej chápeme my.

Co vám optimalizace pracovních podmínek přinese?

Porozumíte svým zaměstnancům

Prvním krokem k optimalizaci je důkladná diagnostika. Popíšeme vám, jak vaši zaměstnanci práci vnímají, co jsou největší brzdy jejich výkonu a spokojenosti.

Udržíte klíčové lidi

I malý krůček směrem ke zlepšení pracovních podmínek znamená snížit riziko odchodu zaměstnanců. Díky naší práci odhalíte “ohrožené” jedince dřív, než si to uvědomí oni sami.

Výkon. I do nepohody!

V naší práci se nesnažíme o krátkodobé navýšení výkonu pomocí pozlátek. Budujeme podmínky pro udržitelnost pracovního nasazení i do těžkých časů.

Duševní zdraví

Dobré pracovní podmínky podporují duševní pohodu zaměstnanců. Jde o jeden z hlavních pilířů našeho evidence based přístupu.

Jaký je první krok? Kvalitní diagnostika

Jen tak si můžete být jistí, že zvolíte kroky, které opravdu povedou ke zvýšení angažovanosti a výkonu.

Víme, že váš čas je omezený. Že si nemůžete dovolit řešit každodenní starosti všech členů týmu. Že chcete řešit byznys a nemít svázané ruce. Na to všechno potřebujete fungující lidi. Pochopení situace je prvním krokem.

Jak budou vypadat výsledky? Stáhněte si ukázkový report zdarma.